הרב מילר: "אלקין מתנקם בתושבי ירושלים כי הוא לא נבחר לראשות העיר"

אבי יעקב No Comments on הרב מילר: "אלקין מתנקם בתושבי ירושלים כי הוא לא נבחר לראשות העיר"

כנס פעילי שכונות התקיים בשכונת ״בקעה״ בהשתתפות יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה הרב חיים מילר | "רק בניה מאסיבית של דירות קטנות וזולות לזוגות צעירים תביא פתרון למצוקת הדיור בעיר" אמר בכינוס

צילום: נתי קליצ'בסקי
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכנס פעילי שכונות שהתקיים בשכונת ״בקעה״ בירושלים, התארח יו״ר ״התנועה למען ירושלים ותושביה״ הרב חיים מילר כפעיל ציבור העוסק בסוגיית הדיור ומצוקת תושבי ירושלים: ״ממשלה המתנקמת בציבור תושבי עיר הקודש והמקדש, פלטרין של מלך, אין לה זכות קיום ויש להמשיך את המאבק נגד קיומה״ זעם. "כמאמינים בני מאמינים בפסוק: ״אם ה׳ לא ישמור עיר שווא שקד שומר״ הרי שאנו חייבים להמשיך את ההשתדלות ולהיאבק נגד הממשלה ובפרט נגד שר השיכון והשר לענייני ירושלים אלקין" שלטענת מילר, "מתנקם על כך שלא נבחר לראשות העיר בבחירות לראשות העירייה, ולכן צעירים עוזבים משום כך את העיר, הפצצה מסוכנת ומתקתקת ואין פוצה פה ומצפצף" אמר יו"ר התנועה למען ירושלים.

הדוברים רובם ככולם שדיברו בכינוס קודם, שהתקיים לפני כחודש אודות הצורך בהפגנות רחוב או ליד משרדי ממשלה, קיבלו עדכון מהרב חיים מילר, על סבב שיחות שהוא מקיים אצל מרנן ורבנן שליט״א גדולי ישראל, שמחד הוא זוכה לחיזוק על עצם המאבק ושיש להמשיכו ומאידך, הוא התבקש להמתין עדיין בכל הקשור להפגנות רחוב וכדו׳.

גם רבני השכונות עמם נפגש הרב חיים מילר, בירכו על היוזמה והדגישו כי יש לצאת בקול זעקה למי שטוען שיש בנייה לדיור בעיר כאשר נבנים רק דירות יקרות ערך לבעלי הון בארץ ובחו״ל, כשחלקם לא נמצאים בהם רוב ימות השנה ומגיעים לשבות בהם בתקופות חגים וכדו׳. כיום, המצב מחייב בניית דירות קטנות וזולות לזוגות צעירים ע״מ שלא יעזבו את העיר ולסייע להורים העומדים לפני חתונות בניהם ובנותיהם שיוכלו לחתן את הילדים ברוגע ובשלוות הנפש. "הקריאה של חלק מנציגי הציבור לקרוא לכולם, לעבור לפריפריה, זו התעלמות ממה שקורה וממה שעלול לקרות בכל הקשור למצב הדמוגרפי בעיר ומישהו יצטרך לתת את הדין על כך", אמרו המשתתפים.

 



0 תגובות